Με ακτινωτές ζάντες και φιμέ ζελατίνα
από 8.850 €
Αυτός ο κινητήρας είναι το αποτέλεσμα της τεχνογνωσίας των μηχανικών μας και κατασκευάζεται πλήρως στη Γαλλία. Αναπτύσσει 26,5 kW (36,7 ίππους) στις 8.150 σ.α.λ., και ροπή 38,1 Nm στις 5.400 σ.α.λ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 400
Μέγιστη Ισχύς (kw (hp)/σ.α.λ.): 26,5 (36,7) / 8.150
Μέγιστη Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 38,1@5.400
Τυποποιημένη κατά 168/2013 (λτ/100χλμ.): 3.8
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λτ): 13.5
ABS: Dual Channel και Traction Control
Ελαστικά εμπρός: 110/70-17
Ελαστικά πίσω: 160/60-15
Εμπρός ανάρτηση (χιλ): Ανεστραμμένη τηλεσκοπική (41)
Ζάντες: Aκτινωτές
Πίσω ανάρτηση: Συνδυασμένο υδραυλικό αμορτισέρ
Φρένα Εμπρός (χιλ): Δύο δισκόφρενα (295) με ακτινικές δαγκάνες
Φρένα Πίσω (χιλ): Μονό δισκόφρενο (240)
Smart key : Ναι
USB Πρίζα: Ναι
Πίνακας Οργάνων: ΤFT 5'
Συνδεσιμότητα: Ναι
Φωτισμός: Full LED και Φώτα ημέρας (DRL)
Βάρος (κιλά): 231
Μεταξόνιο (χιλ): 1545
Μήκος (χιλ): 2190
Πλάτος (χιλ): 870
Τύπος πλαισίου: Ατσάλινο σωληνωτό
Ύψος (χιλ): 1190
Ύψος σέλας (χιλ): 815
Κάποιες φωτογραφίες απεικονίζουν το μοντέλο με διαφορετικές προδιαγραφές από τις εγχώριες. Η Peugeot Motocycles διατηρεί το δικαίωμα αλλαγών.